Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wadowice: odzyskał 156 tys. zł dla mieszkańców

Ewelina Żebrak
Powiatowy rzecznik praw konsumenta w Wadowicach postanowił obliczyć, ile pieniędzy udało mu się odzyskać dla mieszkańców, którzy przychodzą do niego ze swoimi problemami.

Według Marka Wierońskiego tylko w 2010 roku poszkodowani klienci różnych sklepów, współpracując z nim, wywalczyli 156 tysięcy złotych. Są także efekty, których policzyć nie można - np. wznowienie usługi czy skuteczne odstąpienie od umowy.

Powiatowi rzecznicy konsumentów działają w każdym starostwie powiatowym. Właśnie do nich mieszkańcy zwracają się z kłopotliwymi efektami zakupów. Najczęściej są to reklamacje, które nie chcą być przyjęte przez pracowników sklepów. Bywają także sprawy dotyczące towaru wartego kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Zobacz także: Spis Ludności 2011: Polacy wybierają internet

Rolą rzecznika jest darmowa pomoc w każdej sprawie. Powiniem także, w razie potrzeby, bronić konsumenta w sądzie. Jak wynika ze statystyk, 65 proc. przedsiębiorców od razu uwzględnia wystąpienia wadowickiego rzecznika w imieniu poszkodowanych konsumentów.

Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Kradł benzynę na angielskich numerach
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wadowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto